De asemenea, au iesit pe piata si covoare cu modele noi, realizate prin combinatii inedite de materiale diferite:
In zilele noastre, competitia este acerba aproape in orice domeniu, de aceea producatorii trebuie sa aduca produse sau macar concepte noi pe piata, pentru a face diferentierea dintre el si ceilalti. Acest lucru se intampla chiar daca unele idei ni s-ar parea trasnite la inceput.
Pietrele Swarovski au devenit un brand demn de luat in calcul, atat pe piata romaneasca, cat si internationala. Vorbim acum si despre o diferentiere a cristalelor: sunt unele ieftine, chinezesti, dar mai putin jucause cu razele luminoase, si exista, evident, cele Swarovski. Ceea ce le face deosebite este jocul de lumini pe care il emit atunci cand soarele isi reflecta razele asupra lor, acest lucru fiind posibil datorita modului de slefuire si finisare.
Pe parcursul timpului au reusit sa se faca cunoscuti peste tot in lume si, mai mult decat atat, si-au diversificat aria de utilizare a lor: de la bibelouri la ceasuri, de la bijuterii la haine, insertii de cristale pe produsele electronice si electrocasnice si mai nou au intrat si pe piata amenajrilor interioare. Cand vine vorba de decorul casei, cristalele par a fi cea mai sigura cale catre succesul in vanzari. Asa au aparut tapetul cu cristale, lustre si perne incrustrate cu astfel de cristale, covorul cu cristale intretesute, perdelele si fetele de masa cu astfel de aplicatii, tacamuri, farfurii si chiar cristalul ca element de finisaj pentru picioarele unui scaun. S-a ajuns sa se calce pe ele, fiind inserate covor.
Ceea ce a rezultat din aceasta mixtura de pietre pretioase cu piese de mobilier si decoratiuni a fost un stil contemporan. Se imbina materiale dure, aspre sau brute precum lana, panza, beton sau fetru, in combinatie cu cristale, care simbolizeaza visul si fragilitatea (cu toate ca in acest caz sunt foarte rezistente).
Legatura companiei cu designul interior nu e tocmai ceva nou, ei realizand o sofa cu sute de mii de cristale care dateaza din 2001. Implicarea Swarovski in interioare, arhitectura si decor interior a devenit ceva obisnuit, iar produsele realizate se cumpara ca painea calda. Compania produce aceste cristale inca din 1895, si abia din 1970 a inceput productia de bijuterii, obiecte finite de cristal si accesorii de moda. Mai mult decat atat, Swarovski a colaborat cu mari case precum Chanel, Schiaparelli si Dior pentru care a creat o taietura speciala-Aurora Borealis.
Totusi, inconvenintul este ca aceste covoare se cumpara la preturi piperate, iar daca achizitionati un astfel de covor trebuie sa le si protejati pentru ca fetele minuscule ale sticlei trebuie ferite de zgarieturi, in caz contrar ele nu vor mai luci.
< < | > > |
---|